Utmaningen 5 frågor………

…sändes för några dagar sedan till oss av våra bloggvänner lillviks.blogspot.com (som i sin tur fick dom av våra bloggvänner matrixens.blogspot.com)
som nu passat dem vidare till oss och här följer våra svar på dessa 5 frågor:

1.  Vilket livsmedel har du svårast att vara utan

Havets läckerheter, skaldjur och fisk i alla dess former. 

Kräftor

2.  Vilken är den godast efterrätten ?

efterrätt

Camember med hjortronsylt är nog en av de godaste jag vet som efterrätt. Men det finns många fler.

3.  Vad tränar du helst ?

Om jag skall vara ärlig så har det inte blivit så mycket träning som jag skulle önska, av vissa orsaker. Men det kan bli bättre, nu blir det på sin höjd promenader med stavar, samt min kära cykel.

4.  Bästa träningsredskap ?

Cykel

Min kära cykel som jag nu haft i två års tid och som jag älskar. Det är mitt sätt att få motion nu för tiden.

5.  Vad är du tacksam för just nu ?

Ja, det är inte så svårt att svara på. Ju äldre du blir, ju tacksammare blir du för varje dag du får vara frisk och kry. Bobilen har ju blivit ett sätt att vara tillsammans och se andra kulturer och träffa andra människor, och att kunna resa som jag tycker är livets krydda.

Fötter2

Jag skickar frågorna och utmaningen vidare till:

Julkula1

3 thoughts on “Utmaningen 5 frågor………

Kommentera

