Mingel på stranden

Rosor

Idag var det min dag, eftersom jag hade födelsedag.

Dagen började med att jag blev väckt med sång och bubbel utanför fönstret i husbilen. Jag hade inte kommit ur sänghalmen. Det var vännerna på ställplatsen som hade gjort sig besväret att korka upp och uppvakta mig. Tack…….

 

 

Mingel2

Efter dagens golfspel så samlades vi på stranden för lite mat och umgänge.

Strandmingel

Vi började med lite mingel i väntan på huvudrätten som bestod av Paella. Med 2 st pannor åstadkom vi 2 st paellor. En med skaldjur och och en kött.

Paella2

De blev fantastiskt goda båda två och väldigt uppskattat.

Tack alla som gjorde min födelsedag att minnas……

Ballonger

12 thoughts on “Mingel på stranden

    • Tack…..ställplatsen var olaglig, polisen kom och visade oss på Bella Vista. Vi hann bara stå där i en vecka, innan vi blev bortkörda…..vi står ibland på stranden i bland på golfklubben.

  1. Grattis Ulla!!! Lite försent, men ser att du va väl uppvaktad! Sitter just nu o tittar på golf från Turkiet , Stenson bäste svensk 3 slag efter Poulter 4 hål kvar! Ha det så bra så hörs vi, kan väl Skype nån kväll! Många kramar Kerstin o Leif

Kommentera

