Skoinköp

 

Bilder på skor som jag köpt………..efterlystes, här kommer bilden…….

Jag tog cykeln en dag och cyklade in till Tafroute, där hittade jag en braskudde i en fin hantverksaffär…….Skorna köpte jag i Tiznit.……

Mina skor

Jag köpte 3 st i olika färger, kul att byta…………

Vilken shop

Vilken shop

I denna shop hittade jag braskudden att ha hemma framför braskaminen, jag kunde ha köpt hur många som helst.

Visst är det ursnygtt?

Visst är det ursnygtt?

 Expediten hade klätt om en soffa och 2 stolar/fåtöljer som  var så läcka. Ni ser dem (rödrandiga).

Det blev en blå

Det blev en blå, eftersom vi har en matta som är blå……..

Jag nöjde mig med en kudde, man skall ju kunna placera dem också. Detta inlägg var en liten parantes i bloggen.

Kunde ju köpt en sjal till Rufus………

6 thoughts on “Skoinköp

  1. Det var ju fantastiskt fina sandaler! Var kul att se dem. Kudden var också fin. Hade ett par sådana för länge sedan 2 från Marocko och 1 från Tunisien, men de åkte ut vid någon av alla våra flyttar. Men det är kul med någon souvenir att ta med hem. Men skorna var ju riktiga höjdare. Kram 3 M

    • Vi har också haft en sådan kudde, men den var i läder och inköpt i Istanbul på 60-talet, inte alls lika fin som denna. Kul att du tyckte om dem……..skorna alltså….

      Kram!

      • Underbart att följa er resa och se alla härliga bilder. Idag vill jag skicka ett GRATTIS!!! till Torgny. Här uppe i kalla Sverige har han nammnsdag idag – Hipp Hipp Hurra!

Kommentera

