Mellandagar

Söndagen 25 december – 29 december – soligt 16 – 19 grader

 

Mellandagarna har varit lugna och slappa precis som de brukar vara i Svedala. 

Vi tog en biltur till Cartagena för att köpa lite ingredienser till en present som vi skall ge till vårt värdpar. Som vanligt var det jag som skulle ta tag i saken och det gjorde jag med nöje. Jag tycker sådant är roligt. Jag meddelar vad det blev längre fram.

Onsdagen var det åter tävling, och jag har spelat bättre men är nöjd ändå. Det är ju så fint väder. Ett perfekt golfväder, så man får vara glad för det. 

Vi cyklar en hel del, så även denna vecka. Idag cyklade vi in till Los Alcazares, det blev totalt 1,5 mil, och naturligtvis på halva vägen dags för …….ja va då? Tapas? Neej idag blev det pizza, en omtalad liten restaurang  med världens godaste pizza, La Sombra, nästa gång skall jag be om en ”doggybag”……………

 

 

God fortsättning på helgen!

 

5 thoughts on “Mellandagar

Kommentera

