Golfdag

Tisdagen – 21 september – mulet & duggregn

Vaknade till duggregn, men det skulle bli bättre fram på dan’. Vi bestämde att vi skulle ta en golfrunda trots vädret, det var några dagar sedan. Men efter 9-hål gick jag av banan, men Torgny fortsatte, jag gick hem och gjorde iordning mat. Det var damtävling men jag kände inte att jag ville vara med, ryggen gör sig påmind ibland, och idag var en sådan dag.

Imorgon blir det frissan och Ullared.

Bättre än så här kan jag inte bli

God natt

Kommentera

