Alingsås

Måndagen – 6 september – sol 17 grader

Först och främst vill jag tacka alla mina golfkompisar som gjorde mina dagar trevliga, innan jag lämnar Sverige, för att övervintra i sydeuropa.

Vi tog bort våra klossar från hjulen på fm och ställde kosan mot Alingsås. Vi skulle lämna in tvätt och Torgny skall till optikern i morgon, samt att vi skall försöka få en tid hos Fiat för att ställa in vårt ljus, som pekar mot himlen.

Lämnade in tvätten som vi får hämta i morgon em.
Tänk detta är första gången jag inte tvättar själv. Undrar vad kostnaden är? Men vad gör man?

Vi har ställt oss vi Mjörn där vi har stått en gång tidigare. En väldigt fin ställplats på stranden med fin utsikt över Mjörn. Bilderna talar för sig själva eller hur?


Det är många som tar en kvällspromenad
här på stranden, bl a många ungdomar. Kom att tänka på min egen ungdom, som nu är långt tillbaka i tiden, tänk vad tiden går…………….

Vi har mycket kvar att göra och uppleva bl a Europa,  here we come……………..

God Natt





Kommentera

