Förberedelser – golfspel inför KM

Fredagen – 6 augusti – Mulet

Idag har vi varit uppe på golfklubben och gjort en del förberedelser inför helgens övningar. Beställa blommor, skriva ut scorekort, ordna diplom och mycket annat. I helgen är Torgny tävlingsledare och jag skall spela och försvara min titel från i fjol.

Tidig kväll.

Lördagen – 7 augusti – sol och kvalmigt

Torgny gick till klubbhuset kl 07,00 för att ställa iordning allt. Jag startade kl 11,20 så jag hade tid att förbereda mig. Torgny hade mycket att göra hela dagen, men jag bad honom att efter 9-hål, ta bilen och komma ut till mig på banan för att tala om för mig var jag låg i förhållande till de övriga tjejerna. Efter 9-hål var jag tvungen att ta in 3 slag för att ta ledningen. När jag kom in visste jag inte hur jag låg till, men när resultatet sedan publicerades så hade jag vunnit med 2 slag.

En trevlig och rolig dag. Torgny var inte färdig förrän kl 20,00, det blev en lång dag för honom, men han var nöjd med dagen.

6 thoughts on “Förberedelser – golfspel inför KM

  1. Hej på er!
    Får väl säga grattis till vinsten, du är bra duktig på golf. Tack för senat det var kul att ni kunde komma ut till oss tillslut. Här har vi haft 4:a varma dagar. I går Lördag var det visst varmast här i Umeå och det kändes kan jag säga. Hoppas allt är bra med er och att ni kör försiktigt på vägarna. Vi är just nu hos Bror och AnneMarie och äter och mår gott. Ha det bra Kramar från Karin, Torbjörn, Bror och Annemarie

    • Hej på Er,

      Tack så mycket. Roligt att Ni hälsar på oss på bloggen. Tack för att vi fick komma ut till Antrevet efter så många år.

      Vi hörs på bloggen. Hälsa Bror, Annemarie och Torbjörn!
      Många kramar till Er alla…….från oss alla

Kommentera

