Mariestads GK

Onsdagen – 4 augusti – molnigt 18 grader

Idag har det blivit en golfrunda. Gick tillsammans med ett par från Ekarnas GK. Spelet kunde varit lite bättre. Skall ju spela KM i Herrljunga och försvara min titel från i fjol, så då måste jag spela bättre. Men vad gör det, jag kan fortfarande promenera och spela hyfsat, det gläder jag mig åt.

Vi satt ute som vanligt efter vår golfrunda men man känner att det har blivit augusti månad, lite kylare i luften, men då kryper vi in i vår varma och mysiga bil.


Kommentera

