En blåsig afton vid Mjörn

Anlände till sjön Mjörn intill Alingsås, efter att har varit till Lindome och installerat larm i bilen. Igår var vi hos sonen och tvättade hela dagen, skall inte vänta med att tvätta så länge. Kan inte offra en hel dag på tvätt, hädanefter blir det inlämning och egen tvätt. Imorgon skall jag in till ”lassa” och röntga mitt knä, får se vad det blir av det. Sedan bär det iväg norrut. Nu när klockan är snart halv 9 på kvällen så badar folk, jag tänker inte doppa tårna eftersom jag är en badkruka, jag väntar med badet.

Kommentera

